Jag är trött på allt och alla.

Jag är verkligen super trött på allt som kommer i min närhet!

Trött på skolan
Trött på att vara hemma
Trött på att kämpa
Trött på att vara snäll

Jag pallar verkligen inte mera,

Skolan är verkligen as svårt för mig nu.

De simplaste sakerna är jätte svåra för mig.
Som tex i dag skulle jag göra en värg ruta i programmet InDesign, men jag fick de inte att funka.
Jag sa detta till en i min klass och hon började fnittra,
Men jag har vekligen problem med skolan just nu.
Att förstå och att konsentrera mig.
De är så himmla dåligt att jag skäms att fråga om hjälp.

Fy fan asså jag pallar inte!


Kommentarer
Postat av: Kungen

vänta lite, vi har ju inte ens GK på tisdagar...?

2010-03-25 @ 13:07:39
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Henrikmelissa

Great page I will be a return visitor!

2011-06-28 @ 13:35:12
URL: http://henrikmelissa.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0