Bio ! Alice i Underlandet.

Igår såg jag och Elise Alice i Underlandet i 3D på bio.
Inte bästa filmen jag sätt, men den var ändå bra, jag menar hela storyn var häftig och lite små gullig.
Men jag har varit med om bättre filmer.
Jag är också lite besviken på 3D, jag menar jag har varit och sätt 3D på Disney land och de var 3 gånger så bra, mycket närmare och levande än vad de var på bion igår. 
Men de dröjer väl inte länge fören de är på samma nivå. 

Även om filmen inte var den bästa så var kvällen klart lyckad,
Fint sällskap och jag fick komma hemmifrån ett tag.
Det var mysig.

Och självklart var de ju för hur snygg man kände sig i glasögonen som man stannade kvar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0