Är sjuk!

Så ska plugga hemma!

Jag ska läsa min bok som vi läser i svenskan: vingklippt ängel.
Sen ska jag läsa häftet till idrotts provet.
Skriva min bokraport till engelskan,

Och så klart läsa lite Richard hammond.
Jag måste bära säga att de är nästan läskigt hur mycket kontakt du kan ha med en person när den är i koma.
Doktorer pratar med dej och kollar hur du reagerar till smärta och om du kan röra kroppen.
Som Richard gjorde när han var på sjukhuset i Leeds 2006 när han var i koma, då svor han åt doktorerna även fast han inte var kopplingsbar.

Vet ni förresten vad de första en man gör när han börjar komma ut ur koman?
"Han känner sig mellan benen för att se om de viktigaste i livet är kvar"
Precis så fast på engelska sa Sjuksyster till Richards fru Mindy när hon fick se sin man leta efter sina juveler ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0