Så himmla glad, men ändå så besviken!

Jag fick ju lön i torsdags :)
Och då köpte jag en mp3, den verkar vara gjord för mig :)
zap sr500 1600:- på teknik magasinet.

Den tar alla musik format, video (avi), rösinspelning, spel och text program.
Detta är bara så bra, för nya top gear har tydligen kommit ut redan nu och då kan jag kolla på de på väg till jobbet och sen text saken är skit bra när skolan börjar, då kan jag öva till prov på den, eller som mamma sa även fuska på proven ;)

Nej men på tala om top gear,
Fy fan vad jag är besviken!
Det är inte alls som förut, de är för seriöst nu,
Vad hände med humorn?
Jag vet att de alla håller på att klättra upp till ålder 50! Men ändå!
Kom igen få oss att skratta igen!


Kommentarer
Postat av: Danialelin

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-04-06 @ 15:43:42
URL: http://danialelin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0