På vägen dit!

Tror ni jag grät?
Inte?
Hahaha fy fan va fel ni har då da!

Det gick ganska bra,
Nån tår ibland rann ner när vi var på flygplatsen.
Men jag höll tillbaka ganska bra!

Men sen skulle vi gå på.
Jag kom förbi bording diksen sen sprack det.

Guh så jag grät, jag var chockad själv efteråt att jag grät så mycket.

Jag grät när vi gick på, när vi väntade, ännu mer genom säkerhets filmen.
Sen när vi lyfte var jag som en fontän!
Mamma höll mig i handen och jag sniffade luft genom tänderna och grät.

Men flyg resan var ganska lugn jag satt och kollade på film och försökte tänka på annat.

Sen så skulle vi landa och jag grät lite till men det gick bra :)

När jag var på marken, Englands mark, på heathrow.
Så kunde jag inget annat än att le för mig själv i smyg :)



Kommentarer
Postat av: Me...

Grymt duktig du är!!! ;) <3 du klarade det!!! :)

2010-07-23 @ 21:20:26
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0