När man talar om zombies!

Du pratar man om mig!

Fy fa-an vad trött jag är!

Det var skit svårt att sova igår!
Somnade vid 3 och gick upp 5:30
Det värsta är att jag ska jobba nånstop typ (A) från 7 till 22

Men men det klarar vi ;)

Nej, men igår var de skit konstigt, jag fattar inte varför jag inte kunde sova.

Men vet ni vad som hjälpte?

Haha, jag drömde mig bort till en värld där jag hade en....

Bugetti Veiron Super Sport!
(jag vet jag är geek)

Vad är det kanske en del fråga och då kan jag säga att
Det är just nu världens snabbaste bil!

Hela 1200 häst krafter.

Den du!


Kommentarer
Postat av: Me...

Haha man lär ju aldrig bli fast för fortkörning, man lär ju köra ifrån polisen på noll tid!... Snygg bil :D!!!!

2010-07-08 @ 23:55:08
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0