När fan tar de slut?

Idag slog de mig!

om 14 dagar sitter jag på ett flyg, min värsta mardröm.
Jag kan inte sluta gråta!
Jag fattar inte att jag kan vara så jävla bil galen men gråta av tanke att flyga,
De är så jävla mycket farligare att sätta sig i en bil än ett plan!
Men varför gråter jag då!

De är tur att min systers pojkvän är med för då kanske jag är för feg att gråta, för jag känner han inte så bra, jag kankse klarar av att hålla de innom mig då.

Men tänk om jag inte gör de.
Jag har fan gråtit till och från hela dagen idag!

Jag försöker att tänka på de possetiva,
Att jag kan jobba ihop 4 tusen för att shoppa loss för.
Att jag kommer landa säkert! i det land jag alltid drömt om
Att jag kan köpa min största idols självbiografer som jag saknar!
Att jag kanske, men bara kasnke kommer över min stora fobi som jag knabbt vet vart den kommer ifrån!

Jag tror ingen förstå hur glad och rädd jag är på samma gång.

Men om detta inte släpper snart så kommer min mamma få ett helvete att försöka trösta mig på arlanda den 19 Juli!


Jag kan flyga, jag är inte rädd!


Kommentarer
Postat av: Me...

Du! det kommer att gå bra!!! <3... vilken söt bild! ;)

2010-07-04 @ 19:21:59
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0