Hiss och Diss Naglar!

Jag tänkte hissa och dissa inom ämnet daglar !



Två stora dissar går till naglar ena med tjejer och andra med killar, för visst ska det bli rättvist ;)

Tjejer med super långa naglar!
De är så himmla äckligt !
Jag har inget emot långa för de har jag själv för de mesta, men att ha två centimeter eller strax under som går utanför själva fingret, de är fan inte snyggt de ser bara ovårdat ut, de spelar ingen roll om man målar nagerlack på så kommer de ändå se äckligt ut!


Killar med ovårdade naglar!
Killar ska inte ha långa naglar, de ser äckligt ut och de ser smutsigt ut, killar verkar inte skrubba och ta hand om sina naglar lika mycket som tjejer så håll dem då korta!
Om ni vill ha flickvänner tänk då på att skrubba och klippa naglarna annars kommer inte tjejer låta er ta på dem, inte killarna för den delen heller om ni föredrar dem.
Klipp och Skrubba!





Tippar i glada färger!
De flesta har väl sätt french manicure naglar?
Skit snyggt tycker jag, men nu till sommarn så gäller de att välja bort de vita tipparna och välja en fin färg!
Som lila, blå, röd, du väljer bara den gör dig glad och står ut från den vanliga vita!


För att göra de jämt här med så vill jag hissa killar också
Killar som vågar måla naglarna!
Jag har aldrig tyckt att vi ska dela upp könen, vill tjejer gå i baggy jeans och killar i kjol låt dem.
Så killar som målar naglarna ska få göra de,
När vi var i skansen med skolan så såg vi på bussen hem en liten kille med rosa naglar, gulligt säger jag :)
Så killar måla naglarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0