Du talar nu med de döda

Ja hejsan hoppsan på dig!

Jag är nu död,
Jag jobbade ihjäl mig så enkelt är de.

Nej skojja bara, men de känns nästan som de.
JAg har inte orkat nå annat än att tvinga mig att äta, släpat mig i ett bad och släpat mig till sängen för att sova och få lite krafter för nästa jobbar dag!

Arbetet är lite kul faktiskt, men de är jobbigt som fan!

Vi släpar saker varje dag i de nya ericsson huset, sätter upp skenor och hyllor,
Det roligaste är så klart att jag lär mig nya saker varje dag :)

Två saker till som är roliga är att de är unga killar som jobbar där ;)
Och att jag får lön ;)

Men men
Ska försöka blogga mera under jobbar veckorna då jag kommer jobba i två veckor till, så annars kommer de bli ganska tomt här :p

Men ha de så bra :)

(Jag kan ju ersänna att jag trodde jag var ganska stark tills jag började med detta jobb, så nu jävla byggs de upp muskler! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0