Tveka inte! Du kan göra skillnad! Hjälp Haiti nu!

Mamma och jag pratade om de hemska i Haiti och jag frågade när de egentligen hände.

På min födelsedag,
Den 12 Januari 2010 är en dag som vi alla kommer minnas som dagen då massa människors hem skakades i bitar.
Jag kommer komma ihåg denna dag som en stor olycka på då jag fyllde 17.

Jag som sagt att då man fyller 17 är enda gången då det inte händer nå speciellt,
Shee fick jag!!

Fy fan.

Det har nu skapats en organisation, Music For Relife,  där artister gör låtar som säljs på ett samlingsalbum och priset på detta album går oavkortat till de drabbade i Haiti.

Tvekar du på att köpa skivan för att du vill ha något av det?

Kolla då på hur hemskt de är i Haiti just nu på videon nedan, och under den finns de låtar som är på skivan.

Tveka inte! Skänk pengar till de utan hem, Tänk på den i Haiti när du går och lägger dej i din varma säng ikväll.
Gör som jag smsa AKUT till 72900 och skänk 50 kr till de som de är en förmögenhet för istället för att behålla dem för dej som de är en skitsumma för!





De kämpar för sina liv, DU Kan göra skillnad!


Music For Relief

Not Alone - Linkin Park

Mother Maria - Slash & Beth Hart

Never Let Me Down - Kenna

Heros - Peter Gabriel

Still - Alanis Morissete

Resurrection - Lupe Fiasco & Kenna

We Are One - Hoobastank

The Wind Blows - The All American Rejects

It Must Be Love - Enrique Iglesias

För att beställa skivan och hjälpa Haiti ----> http://www.musicforrelief.org/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0