Länge sen sist!

Det var ett tag sen jag bloggade, men jag har tappat suget lite ;)

Men i helgen var jag i alla fall i Uppsala hos mamma där åt jag mycket, så måste vara jätte tjock nu:

Godis
Kladdkaka
Glass
Chips med dip
Massa god mat!

vi spelade spel ihop och hade jätte kul!

Kenneth fyllde 35 år!



Så ett stort grattis till han!!!
Riktigt skön snubbe det där ;)

Sen när vi var och väntade på tåget i garaget så träffade vi en man som jag tror hette Notal vi hade lite fotning med han och guh så schnygga vi blev ;)





Men kollarman nära så är han verkligen ful och läskig!


Men i alla fall, ledsen för den långa väntan,
Stora pussar och kramar på er alla så hörs vi snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0