Idag sov man inte länge ;)

Igår kväll drog jag ju iväg till Jossan.

Vi satt och kollade på tre filmer:
Doom
Silent Hill
Independence Day

Sen när vi tröttnade på det så "brottades" Jag, Jossan och hennes kompis Mogge.
Haha vi kicklade varandra sprang runt och inprincip möblerade om i Jossans rum ;)

Klockan 6 Gick vi och la oss efter ett natt ficka med Juice
Jag som var tröttast somnade först xD

Klockan 11 gick Jossan och jag upp efter att Mogge hade åkt hem,
Vi åt en snabb frukost och sen var det för mig att packa och dra mig tillbaka till Berga.

Det var skit kul!
Dock var det en del saker som hände som jag inte pallar säga,
Jag har tankar och funderingar över mina kännslor och hur jag ska aggera,
Men en vacker dag, kanske jag får svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0