En Fredags kväll med Jossan :D

Vi hade himmla kul :D

Vi filmade lite tog bilder.
Och så spelade vi så klart Guitar Hero och Sing Star!

Jag är fortfarande trött sen i fredags så orkar inte skriva så bilder och videos får förklara vad vi hade för oss istället.

Som en vis vän sa till mig en dag " Man måste bjuda på sig själv"
Så Här är bilder och videos, Enjoy!


Vi körde frågor och bland annar konsekvens sms, så förlåt alla som fick nå konstigt sms från mig igår kväll


Vi gjorde även pannkakor, inte så snygga men de var goda :D


Sen gjorde vi oss redo och åkte pulka och hade snökrig ;)


Vi spelade Guitar Hero men det gick inge bra för mig så jag stängde av xD


Så vi spelade SingStar istället och de var mycket bättre för bara min microfon funkade så då vann jag ju och det är as bra :D


Vi myste i köket med popcorn och kola som jag gjort och jag frösökte gå upp i brygga men det gick inge bra xD


Som sagt så var det himmla kul denna fredags kväll och jag säger bara att man behöver inte ha alkohol för att ha roligt! ;)

Hur vi lagar pannkakor ;)



Våran Cover på Johnny Cash - Ring of fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0