Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel (2009)

Jag älskade första filmen och jag tror den var lite bättre än denna, men jag är ändå glad att jag såg den här.
De är så små och söta, men de skära ljudet som är chipmunksens är förjävligt att höra XD
Men det är ändå värt det ;)
Skulle dock nog inte klara av deras röster på bioljudet.


Alvin (Justin Long), Simon (Matthew Gray Gubler) och Theodor (Jesse McCartney) börjar på High school och möter olika problem.
Alvin får vara med i skolans ryggby lag.
Simon håller kol så ingen stökar ner.
Lilla Theodor försöker få sina två bröder att hålla sams, men detta går dock inge bra.

Bättre blir det inte heller när jordekorrs tjejerna börjar på samma skola som killarna.
Brittany (Christina Applegate), Jeanette (Anna Faris) och Eleanor (Amy Poehler) kan också sjunga och just som de börjar så är det en sångtävling på skolan.

Vilka vinner, tjejerna eller killarna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0