Felsms.com

Till: Mamma
Sms: Har du någonsin tänkt att din mamma just sugit kuk innan du fått din godnatt puss?
Svar: Men skärp dig!

Förklaring: Skulle skicka till en polare men då råkade jag skicka till morsan. Något pinsamt när jag kom hem=P



Till: Mamma
Sms: Jag har inge kläder på mig (; kom över och playa lite dirty? (;
Svar: Vad håller du på med? Du skulle plugga!

Förklaring: Skulle skicka till min kk men det hamnade hos mamma... ingen rolig frukost inte


Till: Pappa
Sms: Drömde så sjukt. Du låg och onanerade i min säng och jag såg dig genom dörrspringan. Det var så verkligt när jag vaknade så jag visste inte om det var sant eller inte. Blev lite kåt faktiskt
Svar: Ja det var en dröm och en sjuk sådan. Man kan inte rå för vad man drömmer men jag tycker du framför den till mig lite väl grovt och rakt på. Puss /Pappa

Förklaring: Skickade till pappa istället för min pojkvän. Jag skämdes på riktigt ihjäl när han svarade. Han trodde verkligen att det var menat till honom. När jag förklarade att det blev fel och att jag skämdes så skämdes han ännu mer.


Till: Pappa
Sms: Låg och tänkte på din balle i morse när jag vaknade. Smekte mig tills jag kom. Bra start på dagen.
Svar: Det här ville jag inte veta

Förklaring: Skulle skicka till min sambo men skickade till min far som förmodligen satt kaffet i halsen.

Alltid lika kul att skratta åt andras misstag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0