Håll Käft innan du testat själv.

Det går till mig själv.

JAg har alltid tryckt ner ljudböcker, tills dag.

Jag råkade ladda ner en ljudbok, och den är jätte rolig.

Jag kollar på en serie som heter torchwood, och det var en av deras ljudböcker jag fick ner och söta kostymnissen i serien är den som läser.
Haha låter jätte roligt så nu ska jag börja lyssna på en massa ljud böcker :)

Självklart bara dom jag inte har eller biblioteket inte har, för läsa måste man, de är bra :p

men självklart (när det kommer till mig ) så är dem på engelska ;)


Kommentarer
Postat av: Ragnarlovise

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-08 @ 17:14:18
URL: http://ragnarlovise.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0