förlåt men jag måste!

jag vill bara börja med att be om ursäkt till dem som jag kommer skriva om i detta inlägg, men jag känner att jag måste avreagera mig lite.'


Temperaturen sjunker och jag har inga pengar, pappa har inga pengar och mamma har inga pengar så jag kommer få gå i shorts.

Men om man inte har nå pengar då kan man inte åka utomlands heller, eller?

Mamma åker till cypern idag.
Visst det låter som att hon inte betalar, men varför leva på andra människor hela tiden?

Jag betalar alltid mina kläder förutom när det blir panik som denna vecka.

I alla fall.

när jag blir arg då säger jag det :

han har inga pengar alls! Så det är ibte synd om dig för han är hemma i svergie för att han inte har pengar, men vad gör du? åker till Cypern medans andera måste gå till skolan med feber.

so don't bother!
Jag vill inte höra när du är utomlands i värmen. gnäll aldrig mer när jag hör det, för det är inte ett dugg synd om dig!



Kommentarer
Postat av: sandra

svar; hehe nej det är inte den. det här är en dance-låt, som har typ en mening i hela låten och det är "i wanna be famous" :P omöjlig att hitta om man inte vet vem som gör den. jätte ittirerande:P

2010-08-23 @ 23:26:08
URL: http://trettontusen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0