Syskon riskerar fängelse för incest

Två syskon i Kalmar riskerar upp till ett års fängelse för att ha haft samlag med varandra. De åtalas misstänkta för incest vid Kalmar tingsrätt, rapporterar Östra Småland.

Enligt åtalet finns ett vittne som ska styrka åklagarens påstående om brott. Syskonen är båda i 20-årsåldern och bor mycket nära varandra men i olika lägenheter. Inget tvång eller våld misstänks ha förekommit vid händelsen, men enligt lagen är det ändå straffbart och kan ge kännbara fängelsestraff. Åtal för incest mellan syskon där båda parter misstänks för brott är mycket ovanligt.

Helt personligen tycker jag det här är helt sjukt!
Jag tycker inprincip de är lika sjukt som att fängsla homosexuella och mörkhyade som inte gjort nå brott.

Jag menar, vi bestämmer inte vem vi tänder på eller vem vi är kära i.
Om de skulle vara något syskon till dig så tycker jag de inte är nå fel med de, så länge dem inte skaffar barn eller gifter sig då de blir förvirrande och barnet kan få missbildningar.
Men annars älska på.
Ha kul ihop,
ha sex,
varför straffa kärleken?

Och Nej jag är inte kär eller tänder på Syster eller plast syskon, jag säger bara att de är okej så länge båda är med på de, precis som i vilken annan relation som hest!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en poäng där! Kärlek är definitivt inget man dirkt styr över själv.

2010-04-16 @ 22:11:25
Postat av: Me...

Skrev kommentaren men glömde skriva vem jag var... :P

2010-04-16 @ 22:12:39
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0