"See you later then!" <3

Jag kommer nu ta en paus från allt som har med bloggen att göra,
Jag vet inte när jag kommer börja blogga igen.

Jag känner att jag missat så mycket i mitt liv.
Min familj
Mina vänner
Min skola.

Jag kommer ta en dag itaget och försöka göra det bästa utav de.

Om jag ska klara de så kommer jag inte orka tänka på att jag måste blogga
Så därför blir det en paus, som sagt

Men en vacker dag när du minst anar de, så kommer de nya inlägg igen och allt kommer bli som vanligt igen :)
Detta kommer hända när jag hittar en balans mellan dator och att vara social.

Detta kan dröja, men håll ut!

Puss på er alla som har följt mig så här långt.

"Bye bye then"
"See you later then!"
-Dear John <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0