Hur fan kan dem!?

Det var så himmla mycket prat om att de skulle vara årets läskigaste film, att ingen film någonsin har skrämt biosalongen så mycket som denna.

Allt jag har att säga är att de bara var bullshit!
Jag hatade filmen,
Den var inte läskig,
Inte bra.
Det hände nada.

Och vad händer då?
Jo de är så klart att de gör EN 2:A!!!

Jag fattar inte hur dem kan de,
Men jag pratar så klart om Paranormal Activity.

Trailern är från ettan och tycker den i sig är ganska obehaglig och de fick mig att slösa bort 1,5 timme av mitt liv!!!



Kommentarer
Postat av: Steinhelene

I want to say - thank you for this!

2011-10-24 @ 16:40:41
URL: http://steinhelene.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0