Fucking tandläkare!

Ursäkta Franskan!



Men i alla fall så var jag hos tandläkarn idag.
Dem är super snälla men de hittade fel i min mun som jag har haft i flera år.
Jag bytta nyss tandläkare till åkersberga istället för Rotebro.

Gissa hur många saker som Rotebro har missat?

Gissade du 3 så hade du helt rätt ;)

Jag måsste slipa mina framtänder annars kan de gå sönder.
Jag har ett hål, som jag haft länge
Och de största av allt.....

Jag behöver förmodligen tandställning!

Hur kan en tandläkare missa nått sånt?

Jag förstår mig inte på dem ibland.

Men på fredag ska jag laga mitt hål och jag ska fixa framtänderna,
Sen kanske vi även ska fixa former av mina tänder till en ny bettskena :)

Det kommer bli skit bra i slutändan och jag kommer ha ett underbar super snyggt leende, Ackta dig så du inte blir bländad ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0