Bantning på hög nivå!

När jag var hos mamma under påsklovet så gick jag upp hela 7 kg!!
Helt Crazy!

Så jag bestämde mig för att ändra lite vanor i livet.

Jag små äter mindre
Jag äter inte smör på mackorna
Jag äter knäckebräd ist för ljustbröd
Jag går mer
Och jag äter mindre godis

På en vecka så har jag nu gått ner ca 5 kg

Skit bra tycker jag.

Så därför unnar jag mig själv och alla här hemma med denna underbara sak:



Jupp jag har gjort Brownies.

Dock har jag aldrig gjort det förut så därför ser den ut som den gör,
Men vi får se om den är god sen ^^


Kommentarer
Postat av: Remyeira

Very informative...God Bless

2011-03-22 @ 14:02:34
URL: http://remyeira.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0