00:00 kommer mostrerna, men när ger de sig av?

Fy fan säger jag bara!

Har sovit kanske två-tre timmar i natt, de suger.

Jag är sjuk, med en brinnande och smärtsam hals och feber.

Jag gick och la mig halv tio igår, vaknar vid halv elva då min visdomstand känns som att den stuttsar stuttsmatta.
Går då upp och får en jordgubbe av pappa.
Sen kan jag inte somna fören klockan är typ 1-2 för att jag hostar så jävligt,
Jag tar verktablett, för att min 38, 4 feber ska försvinna,
Jag kan inte hitta någon balans med att sova med eller utan täcke.
Men tillslut somnar jag, men sen vaknar jag vid 3. hostar och hostar, känns som att hela halsen är borta.
Denna gång kan jag inte somna om.
Men när klockan var sju så var jag nära att äntligen somna, men då plingar de på dörren (?)
Snacka om irriterad jag var och fortfarande är.

Jag skulle vara irriterad på vem de än var som plingade på.

Men de är fanimej febern, jag är jätte känslomässig när jag är sjuk :p

Satt typ och grät igår till Top Gear och Harper's Island.
När killarna sa nå dumt om bilen jag ville ha så gråter jag
När en kille fick benen av huggna så grät jag.

Det är helt sjukt hur jag är när jag är sjuk xD

Kommentarer
Postat av: Me...

Hej hej! <3 Krya på dig <3

2010-04-01 @ 14:20:12
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0