Mina kännslor.....

Jag är en svag människa.
Jag orkar inte mer,
Det som kommer tillbaka är min självmordsbenägenhet.

Alla har familje problem.
Det finns ingen familj som är perfekt.
Men skillnaden mellan de andra barnen som har det svårt och mig, är att det är starka.

Förut mådde jag dåligt för att jag modde hos min mormor o morfar, för att pappa inte verkade vilja ha mej och samma sak med min mamma.
Nu bor jag med pappa.
Det känns ändå som om jag bor i en mörk gränd, som folk går förbi varje dag, men ingen ser den lilla flickan som sitter i hörnet.

Det finns en flicka,
En flicka med vackert glänsande hår.
Ett underbart leende,
Kärleksfulla kramar.

Jag vill aldrig lämna denna flickas famn när hon håller om mig.
Jag önskar alla tjejer var lesbiska,
Då slipper jag fundera på om jag har en chans eller inte.
Som med denna tjej.
Jag vill hålla om henne.
Kolla henne djupt i ögonen.
Ge henne en kyss.

Men det enda som går i mina tankar när jag ser henne:
"Hon är säkert Straight, du har ingen chans!"


Jag är en svag människa.
Jag orkar inte mer,
Det som kommer tillbaka är min självmordsbenägenhet.


Kommentarer
Postat av: Me...

Finns här <3

2009-09-24 @ 20:23:49
URL: http://feykir.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar; nej, det är härifrån :)

2009-09-25 @ 20:12:57
URL: http://snra.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Svar; nej, det är härifrån :)

2009-09-25 @ 20:12:58
URL: http://snra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0