Josefine, Underbara ängel,

Jag känner mig så himmla dum.
Varför jag ljög för er alla är det dummaste någonsin, jag trodde jag skulle passa bättre in.


Jag sa att jag hade sex med den där tjejen med det hade jag inte,
Vi hånglade och taffsade när hennes kille kolla på. Inge mer.
Jag känner mig så himmla dum.

Varför trodde jag att jag måste vara nån falsk person för att ni skulle gilla mej?

Josefine, I have to come clean.

Det är väldigt svårt för mig att säga detta,
Men jag gillar dej, mer än en vän
Men efter detta vet jag inte om jag någonsin kommer kunna ha ett förhållande.

Om jag inte kan älska andra kan jag verkligen ge den kärlek till dej då som du förtjänar?

Jag vill verkligen kunna det,
Men jag ä'r rädd att jag kommer dra ner dej.

Jag är ledsen att jag inte kunde hålla det jag lova.

Men Josefine.
Jag tror jag är kär i dej,

Och du är verkligen värld att fightas för.

Allt med dej är så underbart

Jag hoppas du kan förlåta mej för att jag ljög,

För jag kan inte leva med att du inte skulle kunna lita på mej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0