I'm A Totall Wreck

Fan det är söndag idag och jag kommer gråta i morgon.

Jag kan inte fatta att jag gav mig in i allt.

Att berätta för sina föräldrar om sin läggning är det svåraste man någonsin kan vara med om.
Jag gjorde det för tre år sen tror jag det är nu, men jag ångrar det som fan!

Jag kan inte fatta det.

Förut var Tjejer mitt kärleksliv och nu verkar allt bara vara bort blåst.

Jag har ingen aning om hur jag ska kunna säga det till henne, hon är underbar.

Jag känner mig som en player, A Heartbreaker.

Fy fan asså.

Jag ska stanna Singel i hela mitt liv så jag slipper leka med någons kännslor, så jag slipper bryta någons hjärta.

Jag ska bli Assexuell, (eller vad det heter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0