God morgon bloggen!

God morgon på er!

JAg sitter i skolan nu efter en lågn sovmorgon, som varge torsdag.
Jag sitter och väntar på att någon jag känner ska komma och göra mej sällskap.

Vi börjar kvart i tio med Grafisk kommunikation, där vi har affisch som uppgift, men om läraren ber mej göra ännu en till afisch så kommer mitt humör gå i bitar och jag kommer dampa loss på henne! (Jag har redan gjort 6 stycken så ni kanske förstår att jag är trött på det nu!)

I Dag har vi även matte prov och jag så dum som jag är glömde min miniräknare så jag hoppas vi får använda mobildernas miniräknare, som vi fick göra förra gången.

I efter middag, sista lektionen, som är nästan 3 timmar, har vi Foto, Jag gillar inte foto för läraren verkar hata mej, Hon säger att allt jag gör är fel, även fast jag gör rätt.
Som förra gången var det nå skit med skärpa, och då säger hon att jag har ändrat fokus, men jag säger att jag inte har rört nått på kameran, så det måste alltså ha varit kameran själv som gjort nån auto grej, men nej det är inte kamerans fel allas, för det är helt mitt fel.

Hoppas bara att hon inte gnäller i dag igen, utan hoppas vi får nån enkel uppgift att göra så man blir klart snabbt, för då får man gå. Alltså slipper man stanna till 15:40.

I natt var det roligaste, jag drömde att nån blond kille sov breve mig, (Nej inte han jag gick in i, utan nån annan) När jag vaknar märker jag att jag håller armen om nånting och just i det ögonblicket kommer jag på vem den blonda killen var, Justin i Queer as folk. Rädd som jag blev så flyger jag bort från de jag höllt armen om....
Jag blev alltså rädd för min kudde -.-
Lite små kul ^^


Aja nu vet ni min spännande dag, som inte alls är spännande, jag är ganska hänging så jag hoppas dagen går fort så jag kan komma hem och göra nå kul :D Sorligt nog måste jag plugga med en tråkig hemtenta i Samhällskunskap, men det kan inte ta så jävla lång tid :p

Wish me luck!!

Puss och kram kära barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0