Dagen redan slut?

Jag kan inte fatta hur denna super tråkiga dag kan ha gått så himmla fort!

Hela dagen har jag kollat på Queer as folk, där Folk gifter sig, skadar sej och flyttar ihopp och får barn det är så himmla fin serie.

Läste nyss i förväg på episode guiden på säsong 5 och tydligen så kommer Brian och Justin gifta sej xD Lite sjukt konstigt då Brian är en kille som knullar runt som fan och inte tror på kärlek och giftemål. Kanske är därför det är extra gulligt ^^
Deras stora klubb, Babylon kommer tydligen sprängas i bitar :o

Spännande ska det bli att se detta :D

Aja snart ska man äta och ta det lugnt. Ska sova tidigt idag för imorgon måste jag gå upp itid för att göra klart Hemtentan, för just nu fattar jag ingenting utav den så verkar som om det kommer ta tid!

Puss och Kram på er och ha det så himmla bra nu :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0