Tisdag morgon!

Klockan är sju och jag kan inte sluta gäspa!

Det är egentligen ett mirakel att jag ens har sovit någonting i natt med tanke på film och för hur mycket jag spände mig av obehag. Men av nån anledning somnade jag väldigt fort, jag måste ha fått andra saker på hjärnan ;)

Idag är det skola som alla tisdagar.
Vi har bara två lektioner, samhälskunskap och datakunskap.
På datan har vi prov och på sam har vi grupparbete.

Annars idag så händer det ingenting,
Jag kommer vara jätte trött det är det ända xD
Men det är jag typ alltid :p

Stora kramar till er!!!

Kommentarer
Postat av: Me...

Haha, bara för att, våra skolscheman ser lite lika ut :P... fick bara lust att säga det :P....



Ha en bra dag!! <3

2009-11-17 @ 08:41:12
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0