Tänk innan du talar!!

Det verkar som att du inte använder din hjärna fullt ut hela tiden!

Jag menar tror du verkligen att Han bara kan säga "Du är sjuk, du får inte vara hemma!"?
Jag är lika mycket din dotter som hans!
Ni har lika mycket ansvar och vårdnad över mig!
Det känns nästan som om jag är en leksaks bil och ni är två ungar som börjar tröttna på leksaken!
Snälla, skärp er! Båda två!

Sen att du faktiskt säger att det inte vore nå bra att jag kommer så känns det som om du puttar bort mig!
Ja jag förstår att det kanske är en riskt att ni blir sjuka då, men vad ska jag göra?
Jag får inte vara hemma för att pappa åker bort.
Sen kan jag fan inte råför att jag är sjuk.
Det är ingenting jag bad om att bli.

Sen, din dumma lilla Twat! Sluta prata med mig hur lite du gillar Henne Jag orkar inte med att höra det!
Ring och prata med varandra istället och bestäm saker.
Bete er som normala vuxna, mogna människor!
Ni kan vara de mest barnsliga jag någonsin mött!

Det känns som om jag är mer mogen än båda er tillsammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0