Skojjig dag i skolan :D

Idag så hade jag, precis som varje onsdag, Musik.
 
Och gissa vem som kom? :D Jo Sunshine, så himmla kul ^^

vi spelade i alla fall in jullåtarna idag och sen så övade vi på våra små gruppframträdanden ;)

Jag, Jens och Jennifer ska sjunga Let it snow, en riktig klassiker, men Jens hade inte hört den innan så mesta delen gick ut på att lära han den.
Vi sjöng några gånger sen spelade Jens en fin liten låt som hans mamma hade lärt honom när han var liten ^^
Juste han snodde även mitt Jullåtshäfte xD
Men men skit samma jag får klara mig utan :p

Resten av dagen så kunde jag inte sluta snacka om Sunshine och mitt i allt "Lilla skol flickekärlek" så råka jag ha sönder ett av skolans bord, Ena benet vek sig för att en skruv låssnade och då rammlade hela bordet ner på mitt stackars ben.
Nu har jag en svullnad och ett sprucket blodkärl på låret :(
Stackars lilla mig ;)

Menmen, dagen var jätte lyckad i alla fall, fråga bara Josefine och Fredrik som fick stå ut med mitt konstiga humör :p

Love Yah <3

Kommentarer
Postat av: Me...

KUL!!!... ;) Usch bord är farliga saker!!

2009-11-11 @ 19:55:13
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0