Larry 15år- Mördad

Snacka om att jag grät när jag såg detta!!!

En 15 årig pojke, som var öppet homosexuell, vid namn Larry frågade en pojke i hans klass om han ville vara Larrys Alla hjärtans dags dejt.
Några dagar efter detta Sköt denna pojke vid namn Brandon, Larry i huvudet.

Vart fan håller samhället på att ta vägen!!!
När Jag var 15, endast ett år sen var jag öppen Bisexuell och jag sa att "alla kärlek är kärlek!"
Men tydligen tycker inte alla det!
Asså shit vad hemskt det här är.
Det känns lite personligt även fast jag inte är Homosexuell.
Men i alla fall komma på denna video. Se om ni klarar er från tårar, jag klarade det i alla fall inte!


Kommentarer
Postat av: Me...

Så jäkla hemskt!!! Det är sånna saker som inte får hända!!!

2009-11-12 @ 11:56:11
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0