Långtråkigt!

Jag sitter hemma i soffan och vet inte vad jag ska göra.

Jag har kollat igenom två kartonger och hittat två gammla dagböcker och en bok full med gammla dikter.
Men jag orkar inte läsa dem,
När jag väl har tid, ork och lust så ska jag skriva in de böckerna på datan, så jag vet vart jag har allt ;)
Vem vet nå inlägg här kanske jag skriver om hur det var förut, nå utdrag från min dagbok.
Eller en gammal konstig dikt från förr.

You never Know!

Menmen, ska väl typ kanske skriva in några i alla fall på datan :P

Så vi hörs sen :)
Ha det bra
Puss och Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Me...

Haha är faktiskt kul att gå tillbaka och läsa massa gammla dikter och sånt :P ;) ses!!!! :D

2009-11-12 @ 11:53:29
URL: http://feykir.blogg.se/
Postat av: k som i kung

att du har snott headeridén från mig...hahah

2009-11-12 @ 13:28:23
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0