Jag vet inte vad jag ska göra!?:o

Jag håller på att få panik,
Om pappa ger upp så blir det skit för nionde gången på 7 år :o Jag pallar inte mer!

om det händer en gång till så vet jag inte vad jag ska göra.

Jag fattar inte att Han inte ser att Han förstör för alla, att ingen vill ha med han att göra,

Men att ge upp och flytta är det dummaste Du kan göra, så lägg av att säga nå sånt!
Om du flyttar för honom, flyttar ifrån någon du älskar, nej jag vet inte vad, det går bara inte!

Jag var ensam i ett rum med Sunshine men sa ingenting då jag kände hur tårarna var påväg. Det är ett stort tecken på hur ledsen jag var och är då han alltid brukar få mig att le!

Pappa! Fy fan du får inte ge upp, jag kommer gråta i dagar om detta händer. Inte nu, inte igen, ge inte upp den du älskar för en idiot! Det är verkligen inte värt det ! Jag kommer inte låta dig ge upp. Jag tänker det bara inte! För hur ska du hitta ett nytt ställe att bo på nu? Vart kommer jag då hamna om du typ hamnar hemma hos Farmor igen! Det funkar inte!

Mina tårar rinner, jag kan inte få stopp på dem, jag vill vekligen inte flytta igen! Så sluta tänka så, som att ingenting funkar, ge inte upp hoppas på det bästa, att han ger upp och flyttar, ge han ett helvete så att han drar, låt han inte förstöra för dig och kärleken.
Låt han inte förstöra två människors liv, låt han inte förstöra ditt liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0