Idol: Helvete!

Fan asså!

Hur kunde en så vacker, en så talangfull och så kärleksfull människa som Mariette Hansson åka ut ur Idol?

Varje gång hon sjunger får jag gåshud.
När hon sjunger lungt och vackert tåras min ögon.
När hon sjöng till sin flickvän, grät jag.
När hon sjunger rock ler jag.

Hon reprisenterade inte bara sig själv som artist,
Utan även homosexuella tjejer att våga vara sig själva, även inför hela Sverige!

Hur kunde hon som är så vacker, i både utseende, kärlek och sång... Åka ut ur en så stor tävling som Idol?

Vi önskar Dig Mariette en underbar framtid med din flickvän och din musik.
Vi ger dig ett Lycka till, även om du inte behöver det ;)



Puss och Kram - Carro♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0