G.I. Joe: The Rise of Cobra (2009)

Filmen är verkligen värld att se.
Det är non-stop action genom hela filmen, från början till slut!
Gillar man action komedier så är det rätt film att se.
Jag gillade den starkt då jag gillar löjlig action.
Men det som störde mig var att alla efekter var överdrivna och dåligt gjorda så man ser hur fejkat det är.
Men dessa eftekt-missar blir ganska roliga då det är så dåliga, så man ska ändå se filmen ;)

Jag tror inte filmen går på bio längre, men om den gjorde det så är den verkligen värd pengarna!


Människan har skapat ett vapen, små kryp som äter metall.
McCullen (Christopher Eccleston) Vill nu ha detta vapen och han är redo att göra allt för att få tag på de.
General Hawk (Dennis Quaid) leder G.I Joe Teamet som ska stoppa McCullen. Ana (Sienna Miller) tjejen som gör allt smutsigt jobb åt McCullen har tidigare haft ett förhållande med en av G.I. Joes män, Duke (Channing Tatum).
Duke och teamet G.I Joe måste nu stoppa Ana och McCullen innan krypen har ätit upp hela paris, hela världen.
Kommer de hinna, innan det är för sent!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0