Fredgas myyyyyys ^^ <3

Idag är det i alla fall fredag så sur ska man inte vara!

Så jag förlåter Blogg.se och så ska dagen bli underbar istället!

Jag drömde nå skit konstigt inatt.

Det var data lektion men vi hade en ny lärare, en man
Sunshine satt brevid mig.
Han och jag fick någon fråga men vi vågade inte svara
Läraren sa åt oss att hålla varandra i handen och svara.
Han tar tag i min hand och jag i hans, men när jag kollar på han är det inte Sunshine,
Utan en annan kille, första killen jag någonsin var kär i.

När jag vaknade kort efter av att klockan ringde så hade jag ont i min hand :o

 



Idag så ska vi i alla fall ha tråkigt grupparbete,
Sen har vi matteprov
Och så har vi även data.
Alla i skolan har lunch samtidigt så detta kommer bli en kul upplevelse ;)

Aja vi börjar 8:50 och slutar 14:00
Så ganska softa dag;)

Önsla mig lycka till på provet ;P

Puss och Kram♥

Kommentarer
Postat av: Me...

Haha Aa det skulle den göra!!!



Lycka till på provet!! ;)

Love u!! <3

2009-11-20 @ 08:13:18
URL: http://feykir.blogg.se/
Postat av: Me...

Hej! yes, det är T be with you med Mr, big!... den låten äger!!!... och sen äre sweet dreams med Eurythmics... vet inte vilka det var som du skrev om men är i alla fall Eury...s version av den låten...

2009-11-20 @ 17:20:12
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0