Sårad Igen?

Jag fall för en kille för några dagar sen, men som vanligt blev jag sårad

För ca. en vecka sen åkte jag till Emelie för första gången på ett eller två år, och vi åkte och till en kompis till henne och där satt han, han var så söt och han är så snäll, när han kollade på mig så fick han mig att smälta.
Den kvällen smsade han och jag och han ville att jag skulle gå ut och möta honom, men jag frågade varför jag menar jag sa typ inget när han var i närheten, men han skrev tillbaka att han blev glad bara han såg mig. Naw va gulligt skrev jag till han och han skrev tillbaka att det var jag som var gullig, jag trodde vid detta ögonblick att min dröm att hitta en underbar kille hade gått i uppfyllelse.

Två dagar senare fick jag reda på att en annan kille där ute troligen tagit hans mobil och skickade dessa sms till mej, alltså att det inte var någon där som tyckte att jag var gullig, som ville se mig för att bli glad, jag blev så ledsen att någon kan såra en människa så där, jag vill inte vara med längre.

Jag håller bara tummarna nu att det inte är sant att denna elaka snubbe skickade dessa utan att det är den söta killen som gjorde det, jag vill verkligen att nå ska hände, men jag vet inte.

Jag känner mig så lurad!!
Så jävla sårad!!
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0