Piss oxå!!

I morse gick jag upp klockan fem och gjorde mig i ordning, platta håret, sminkade mig och klädde på mig. kvart i sex var jag ute och jag satt på bussen tio i sex. Sen hoppade jag på upptåget kvart över sex men fick springa av igen för  att det bara stannade på Arlanda. Sen stod jag där i en timme, men inga upptåg gick till upplands väsby för att det var nån elledning som ramlat ner.Klockan sex i kväll så går tågen dit igen, men det var bara att gå hem och sova igen, för jag kunde inte åka till skolan, så jag missade min Engelska lektion IGEN och jag som hadelovat att jag skulle gå på den, men men det ären onsdag nästa vecka oxå :p

Kommentarer
Postat av: Me...

(svar kommentar): Haha aa får försöka rösta fram någon sån till nästa år... =P =)

2009-05-17 @ 15:03:33
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0