Pappa är du blind?

Vad i helvete är det för fel på dej?
Fattar du inte att jag saknar dej varje dag du är borta?

Du börjar jobba 8 på morgonen och så kommer du hem 18:30 på kvällen och på helgerna jobbar du mellan 9 och typ halv åtta, fattar du hur lite tid vi får med varandra, jag lovar att om jag gjorde ett enkelt test med vad jag gillar och vad jag brukar göra, saker om min personlighet så skulle du inte få ett jävla rätt,

Jag älskar dej fattar du det? du måste ju fatta att jag saknar dej för att du är borta så jävla mycket och nu helt plötsligt så ska du bort i två veckor med jobbet ja whoho, då blir det ju bara ännu mindre som du och jag kan prata och det värsta är, sist du var borta en vecka så ringde du inte mej en enda gång, jag svarade på Evas mobil när du ringde sista dagen du skulle vara borta och det var allt jag fick prata med dej och då var det inte ens mej du ringde, Fattar du hur det får mej att känna mej?

Du känner inte mej och du försöker inte ens lära känna mej, du berömmer mej nästan aldrig en gång på 16 år har du sagt att nått jag gör är bra, Fattar du hur sårad jag blir?

Mamma känner mej bättre än vad du gör och henne är jag hos max 4-5 dagar i månaden typ, jag bor för i helvete hos dej pappa då ska du ju fan veta mer om mej än vad mamma vet!!!
Mamma och jag kommer bara närmare och närmare vilket jag är skit glad för, men pappa vi bara glider ifrån varan, Det känns inte bra, och snart ger jag upp för du försöker ju fan inte :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0