Bästa dagen på länge :D

idag hände tre underbara saker :D <3

Första: Vi hade idrott idag och vi övar danser till skolbalen och jag fick då dansa med killen som jag gillar :D Ett lite pinsamt ögonblick men ändå så underbart, han svor över sina fötter, för att dom inte ville som han ville :p och jag skrattade men annars var jag helt stum och ville bara fånga ögonblicket och aldrig gå där ifrån, jag ville inte släppa hans hand, jag ville bara gå närmare och hålla i han för evigt <3

Andra: Idag fick vi även veta resultaten på svenska nationella proven och jag som alltid haft IG på svenska proven var så klart jätte nervös :s Men när jag väl pratade med min svenska lärare sa han att jag hade fått VG och VG+ och jag var så chockad att jag frågade om han menade allvar xD Sen sa han också att han ville hjälpa mig med att komma högre upp i stegen och att jag då om jag ville kunde få extra hjälp av honom, vilken jag gärna tackade Ja till ^^

Tredje: Det sista med den underbara dagen var att jag under en lång tid nu har gått fram och tillbaka till olika doktorer men idag så fick jag reda på att mitt blodprov och så är helt fel fria nu :D och att jag då slipper vara nära en doktor på ett år :D jag är överlycklig då jag har sjukhus och doktor fobi, :p inga fler läskiga sprutor och doktor besök på ett år nu :D

Kort fattat så vill jag bara att denna dagen kan stanna för evigt, jag vaknade upp på bästa humöret någonsin, jag fick bra betyg på ett prov, jag slipper nått jag hatar och jag dansade med skolans sötaste kille ^^ <3 Kan det bli bättre? :D

Kommentarer
Postat av: Me...

KUL!! Grattis!!!! ;)... Du kan om du vill!!

2009-03-17 @ 19:27:45
URL: http://feykir.blogg.se/
Postat av: Ja, vem är jag?

Grattis! :D

Meh! Har du varit dum nog att tro att du är

dålig?! ajja bajja! :)





Kramar / Ksab kista ;P

2009-03-17 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0