Michael Jackson "/

Michael Jackson Var och kommer allid att vara The king of pop.

Han har blivit smuts kastad i hela sitt liv och varit med om en jävla massa svårigheter, så varför ska han bli smutskastad till och med in i det sista, till och med nu då han inte finns med oss längre?

Jag fick ett kedje sms där det stod så här:
"Michael Jackson besto av 65 % plast och ska derför inte kremeras han ska skickas till Legoland så att barnen kan fortsätta leka med honom!"

Kom ign människor, visst jag är inte en sån som håller värsta stora minnes stunder för människor, kändisar som jag inte känner, men jag respekterar deras död och deras familjer som faktiskt sörjer.

Så skärpning nu till er alla som smutskastar Michael Jackson!

R.I.P
Michael Joseph Jackson 1958-2009 </3


Kommentarer
Postat av: Me...

Så störande, liksom låt dem va!!...Fan

2009-06-30 @ 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0