Ikväll är det bal :o

Ja ikväll är det bal och den börjar 18:00

Jag är faktiskt lite nervös, men mest irriterad.

vi kommer vara i smedhagsskolan i Åkersmyntan och innan vi får gå in så kommer vi dra en lapp, en lapp där det står vem det är vi ska dansa med. Så himmla löjligt tycker jag.

jag sitter nu och målar mina naglar.
Men det som bekymrar mej är att jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår -.-
Varje dag så plattar jag det så jag tänkte locka det, men sen då?
Utsläppt? uppsatt? Halva?
Äh skit samma det blir som det blir

På kvällen så ska vi inte bara vara tvingade att dansa, utan vi ska oxå sjunga en klass låt för alla andra.
Min klass 9:2 i Kunskapsskolan i sånga skrev denna till brevet från kolonin melodin:

Hejsan Leo, var är klassen?
Klockan är ju nästan 9
Och som vanligt är vi sena
Men det var ju inget illa som vi mena.

Vi var här först av alla
Men nu är vi allt för gammla
Vi har pluggat lite granna
Men vi har mycket tid att göra annat

Våran klass är annorlunda
Så ni borde kanske blunda
Vi har allt från smarta tjejer
Till killar som bara lanar CS

Vi började med Janne
Men han stanna inte länge
Det var detsamma med Teresia
Ingen av dom orkade med oss särskilt länge

Sen kom Eva Berthfelt
Hon stod ut lite längre
Sen lämna hon oss för betongen
Och byggnadsgubbar som ej kunde ekvationer

Lilla Tord var här och vände
Strax efter, ja så kom Leo
Efter det så blev vi bättre
På att räkna med atomer och partiklar

Vill ni höra, vad vi kan nu?
Jo NaCI det är ju bordsalt
Han har även lärt oss många uttryck
Och många svärdord som vi nu har börjat säga

Leo är en väldigt kär en
Kankse vimsig, lite snurrig
Men han är ju favoriten
Och har personligheten som äger skiten

I denna vers så ska vi nämna
Alla er vi ej vill glömma
Louise, Johannes, Paula, Ingrid,
Anna, Gunhild, Christian och....alla andra

Dagarna har varit långa
Har i kunskap, här i Spånga
Och när vi slutar ska ni finna
Att ni ska sakna oss emot er gen vilja!


jag tycker den äger, ni får säga vad ni vill.

Jag kommer verkligen sankna alla i min klass
Det är sorligt att sluta nu, och det är just därför, bara därför som jag går på balen ikväll, för att få en sista kväll med alla i 9:2 i Spånga Kunskapsskola, Ni ärger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0