Danne :D det var länge sen :p

Idag så åkte jag till Danne i upplands väsby :)
Vi åt lite mat och försökte bygga ihop en grill :p
Sen gav jag upp och då drog vi till Fadder där Han drog lilla slingan, jag filmade men jag vet inte hur man ladar upp det här sorry :/

På vägen hem så hände det grejer ska ni veta XD
I väsby var det nån tjej som fick aggro på sin morsa så två polisbilar och en ambulans dit och när jag skulle ner så mötta jag ambulans killarna och deras kommentar var, " man vill bara säga väx upp lixom!"

När jag var på pendeltåget så kom det tre killar som pressenterade sej som Erik, Christian och andra christian.
Dom var fulla som fan och försökte bjuda på en massa champang dom hade typ 7 flaskor :o
Och Erik bad om ursäkt hela tiden att dom var jobbiga xD
När jag gick av trodde dom att dom hade skrämt iväg mej :p
Men jag skulle faktiskt av :p

Aja nu ska jag bara duscha och sen sova så god natt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0