Wecome To China

Fy fan vad jag börjar att bli trött på att bo här!!

Pappa lovade att jag skulle få eget rum nu i helgen för att *Han* kommer hem så sent och rummlar och väcker mej hela tiden,
Men nu är det söndag och jag bor fortfarande i vardagsrummet och jag är så jävla trött på att pappa säger så mycket men att det aldrig blir som han säger och lovar!

Jag menar han sa att dom hade fixat in lappar för att byta lägenhet, men det var inte fören en månad senare som dom faktiskt hade gjort det, och sen sa dem att första lägeneten som var tillräckligt stor så skulle vi ta den, och bara några dagar senare var det en med en fyra som ville byta till trea, men nej den tog vi inte!

Visst, jag vet att det inte är lätt att hitta lägenheter i dagens läge,

Men hur jävla svårt kan det vara för dom att få arslet ur vädret och säga åt *Han* att han ska packa sina saker och flytta ut i vardagsrummet?

Tre år sen var det jag hade eget rum, så snälla, jag har fan väntat tillräckligt länge nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0