Blev Mycket Roligt ;)

Igår så firade vi Jennifers 18 års dag, och jag var nervös hela jävla dagen,

Men sen kom alla och vi åt mat och drack cider och efter det så var det skit kul.

Vi satt på ballkongen och snackade skit, och Jennifers kompis Mamma Sa att jag borde bli modell för att jag var vacker och har underbara ögon :) Snacka om glad jag blev :P


Charlie, Evas Kompis Son från "I Taket lyser stjärnorna" där han spelar rapande Oscar, Var här Snacka om snygg och charmig kille (A)
Men när klockan var 23:30 så Fick jag kram av Charlie och sen skulle alla hem för att Charlie skulle jobba idag, han ska spela in "Tusen gånger starkare"

Kul som fan var det i går i alla fall, Alla test spelade Mitt Guitar hero förutom Charlie han spelade på min ostämda gitarr i stället, han försökte stämma den, sen sa han att han kan inte höra vilket håll man ska snurra åt, jag sa att jag inte kan det heller så det är derför den inte är stämd, Och Apparaterna fattar jag mej inte på, då skrattade han :*

Kram på er och hoppas ni hade lika kul igår som jag hade, idag ska jag i alla fall bara sova och shit, för jag mår piss dåligt ;) Men så värt det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0