Fan vad jag hatar alla hjärtans dag :/

i morgon är det alla hjärtans dag vilket betyder att det är idag som man "firar" den i skolan,. men så var jag inte i skolan idag. och i natt så var det bara en person jag kunde drömma om och det var skit jobbigt, tänk om personen inte är singel på måndag när jag kommer tillbaka? :O

Fan jag skulle gjort nå innan jag åkte, men vad? jag är sämst på att visa känslor så jag kan inte sånt här om kärlek, jag hatar det.

När jag ser han så fastnar det enkla ordet Hej på min tunga, jag tappar andan när jag ser han och jag kan inte prata :s

I natt drömde jag om han hela natten och jag vaknade hela tiden med ett leende på läpparna som sedan blev till oro. Jag drömde att jag pratade med han, atthan höll om mej när allt kändes tufft och att han vågade visa kärleken i skolan med att hålla min hand och kolla mej i ögonen medan han log, jag vill verkligen ha en pojkvän som den jag drömde om, jag vill inte ha en flickvän som inte har modet att visa sin kärlek inför andra, det är bara ett tecken på att de skäms för en, och vem vill de?

I skolan kan jag inte sluta kolla på han och undra vad han tänker på, jag vill bara sitta brevid honom när han är ensam och säga att jag finns hos han. Jag vill att han ska veta att jag finns där om han vill prata, jag vill att han ska veta att jag gillar han, jag vill att han ska veta vad jag faktist tycker om honom, det finns inte en enda dålig sak som jag tycker om han, men jag kanske inte känner han så bra?

Jag vet att han har facebook men jag vet inte vad jag ska skriva om jag skulle göra de, jag vet inte vad jag ska säga när jag ser han i skolan, men jag vet att mitt hjärta kommer gå i bitar om han inte godtar mina kännslor för han.

Jag tror att jag är rädd att bli bort skjussad att det är derför jag inte vågar säga nå till han, jag tror attt jag är rädd för kärleken, att det är derför som jag inte kan visa den, jag vet att jag kommer få stora problem i framtiden om jag fortsätter så här, men jag vet fan inte vad jag ska göra, hjälp mej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0