Puh, äntligen hemma från rean!

Rean var jobbig men det var så värt det då Elise följde med på den ^^

Innan hon kom så var jag på ikea och bytte min stol, och det var mycket mindre folk än vad jag trodde.
När jag väl lämnat tillbaka den vita så kände jag mej som värsta amatören.
Jag fick leta efter stolen i en katalog, visa den för en som jobbade på ikea och fråga vart den fans, hylle 54 säger hon och ler, men jag ser ändå ut som ett frågetecken och frågar vart det ligger, då skrattar hon och förklarar att det bakom de andra hyllerna åt vänster xD Förvirrad försöker jag hitta dit, men med mycke möda har jag en kartong, på en snodd vagn och står i kassan.
Där frågar jag om hon kan se vilken färg det är då jag inte fattade nummrerna, haha så hon kollade i en mapp om de var en svart jag tog och då ersände jag att det var första gången jag handlade stora paket på Ikea,
Men det är en första gång för allting ^^

Senare så åkte jag och Elise till Kista där jag gick in på bikbok och letade efter saker som jag sätt på Gina's hemsida, innan Elise säger att jag är i fel butik :p

Men ja nu är jag i alla fall hemma med nya kläder som jag sitter och myser i, i min nya stol :D
Dock fanns inte den rosa Over and Out, den var slut sold, men jag köpte en grå av samma modell istället :D

249:- GinaTricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0