Nyår!

Idag har man sovit ut för att orka sitta uppe till tolv idag.
Ja jag vet jag är inte som en vanlig tonåring och kan göra det hur lätt som helst :p

I alla fall så ska man äta god mat idag som jag inte vet hur man stavar till men typ Foundy och sen ska man så klart skjuta raketer, och komma på nyårslöften.
Jag kommer bara på ett nyårslöfte och det är att jag ska sluta skolka, detta ska jag faktiskt ta på allvar nästa år ;)

Inge mer "Jag har ont i huvudet" Jag går hem när lärarna ser att jag är sjuk.
Jag ska börja gå på idrotten och jag ska ta skolan på allvar och börja plugga ordentligt.
Detta kan dock bli svårt då jag inte har eget rum att stänga in mig i, men då får jag väl sätta mig på en parkbänk och skriva på Word i mobilen eller nått :p

Bättre ska det gå för mig i alla fall.

Vad ska ni ha för nyårslöften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0