Mellandagsrea!

Idag börjar stora rean och jag sitter hemma och bara väntar på att pappa ska vå arslet ur stolen så vi kan åka iväg.
Jag fick 300 kr på Gina i julklapp och ska nu åka iväg och köpa min tröja som jag visade tidigare och ett par jeanslegins :p
Utan rean så saknas det 30 kr, då jag har 100 kr själv också, men pappa sa att han kan fixa det.
Men det värsta med att åka iväg nu är att vi ska till Ikea och byta min stol.
Och när jag fick Kvittot och såg hur mycket den kostade så skämdes jag att jag ens hade önskat mig den, för det var mer än dubbla priset som jag såg, då stolen stog i fynd hörnan,  så nu känner jag mig jätte bortskämd :o

Aja iväg och shoppa ska man snart i alla fall hoppas jag :D

Hoodie 249:- Gina

denim Leggins 179 :- Gina

Arbetsstol 1195:- Ikea


Detta ska jag fixa så jag får med mig hem idag :D

Kommentarer
Postat av: daniella

snygga kläder :D diggar din stil =)

hurär det idag??

2009-12-26 @ 17:05:54
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0